Member Sites  ::  JOIN  ::  Forum  ::  Info  ::  Next Ring  
Women Artists Online -   Welcome to WomenArtistsOnline WebRing, a group of talented female artists with a presence on the web. Many of the

Forums     Login   Signup

Women Artists Online

Manager: deleted

Welcome to WomenArtistsOnline WebRing, a group of talented female artists with a presence on the web. Many of these women sell their artwork, although some just offer to share it with viewers.

If you are a Woman Artist and would like to be considered for our ring, please apply*. In order to keep our standards high your site will be reviewed before approval.

*Please note:

1) Only FEMALE artists will be approved

2) Only sites which use OUR LOGO (the image with paintbrush) will be approved. If the button is not installed within 1 week, the site will be denied. (I will be happy to provide help with the code if you need help)

Sponsored Links

Forum Posts - Start a new discussion! Posts 1 - 1 of 1
All Threads |   All Posts   ]

CORSO DI VIGNETTA - 02/22/2013
http://1.bp.blogspot.com/-VYDeZ9JsuwM/USemQpuW-SI/AAAAAAAACYE/9PsfgZWhYbE/s320/16313_485446218185912_2053883407_n.jpg

La vignetta che vi ho mostrato lunedì scorso ha già riscosso molto successo! Adele, del negozio "Cucilandia Bologna", mi ha invitato a tenere un corso per le sue clienti, un vero onore perché è il punto vendita di tessuti patchwork, attrezzature e macchine da cucire Bernina più bello di tutta Bologna e provincia! Chi entra a Cucilandia trova di tutto di più, tessuti, colori, accessori, macchine da cucire mozzafiato, assistenza completa dalla A alla Z per qualunque dubbio, problema o richiesta... ineguagliabile per competenza ed esperienza! La mia passione per il patchwork è proprio iniziata  in questo meraviglioso negozio... il 9 marzo sarà emozionante entrarvi come insegnante!  Ecco alcuni particolari del lavoro che farò svolgere alle mie allieve: Quindi è un appuntamento da non perdere: SABATO 9 MARZO DALLE 10 ALLE 13 E DALLE 14 ALLE 16  (CON UN'ORA DI PAUSA PRANZO) SVILUPPEREMO IN MANIERA APPROFONDITA LA TECNICA DEL  RICAMO A MACCHINA A MANO  LIBERA  (FREEHAND MACHINE EMBROIDERY) E DEL FREE MOTION. INSEGNERO' ANCHE UNA TECNICA PER IL BINDING. CORSO ADATTO A TUTTI, ANCHE ALLE PRINCIPIANTI!!!! CORSO NUOVO E DIVERTENTE. PER ISCRIZIONI E INFORMAZIONI TELEFONARE ALLO 051/6271610 OPPURE AL SEGUENTE NUMERO DI CELLULARE 392/6699770 O SCRIVERE UNA MAIL AD adelefideghelli@libero.it A PRESTO!!! LAURA

CORSO DI VIGNETTA

All Threads |   All Posts   ]

Contact Us | Copyright © 2001-2016 WebRing®, Inc. Terms of Service - Help - Privacy Policy