Member Sites  ::  JOIN  ::  Forum  ::  Info  ::  Next Ring  
Urban Exploration - Sites focusing on the art of urban exploration: touring storm drains, abandoned buildings, rooftops, transit tunnels, co

Forums     Login   Signup

Urban Exploration

Subrings: Urban Exploration - Houses   Urban Exploration Photography   Urban Exploration - Hospitals   Urban Exploration - Paris France   Urban Exploration - Belgium  
Manager: trekker1
This forum serves the urban exploration ring, which contains sites focussing on the art of urban exploration: touring storm drains, abandoned buildings, rooftops, transit tunnels, college steam tunnels and other off-limits locations.

Sponsored Links

Forum Posts - Start a new discussion! Posts 1 - 1 of 1
All Threads |   All Posts   ]

Hotel Quinta de Bispos - 10/01/2013
Este é provavelmente o meu post menos "artístico" e mais documental de sempre. Sinto necessidade de o fazer para mostrar o tanto que se anda a perder neste país onde a crise reina! Não sei quando abriu nem quando ou porque fechou, descobri-o casualmente aquando da minha visita ao Caramulo. Não fosse a entrada estar cheia de mato e a estrada com calhaus grandes e soltos, e eu teria passado

Hotel Quinta de Bispos

All Threads |   All Posts   ]

Contact Us | Copyright © 2001-2016 WebRing®, Inc. Terms of Service - Help - Privacy Policy